Let's get spanish! - Reisverslagen van Marieke Brouwer - WaarBenJij.nu Let's get spanish! - Reisverslagen van Marieke Brouwer - WaarBenJij.nu

Let's get spanish!

Welkom bij mijn blog over mijn Erasmus tijd in (Zuid-)Spanje. Vanaf 18 september tot begin februari zal ik overwinteren in Almería. Ik zal hier de komende maanden gaan studeren.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

Madre Mia - I can't

09 Januari 2015

Christmas, NYE and I heart Seville

09 December 2014

Barcelona, Dromedaries and Sunburn

14 November 2014

The Capital, my birthday and next week!

20 Oktober 2014

Cabo de Gata- National Park
Marieke

Welkom op mijn profiel! Ik zal hier (proberen) op een leuke manier te vertellen wat mij zo bezighoud op mijn reizen en wat er om me heen gebeurd. In ieder geval veel leesplezier!

Actief sinds 20 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4068

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 10 Februari 2015

Let's get spanish!

Landen bezocht: